153 3e keer Aqua Fantasy 14 juli 2011

Donderdagnacht 14 juli was het weer lekker zo ver... Mijn lieve Opa kwam ons midden in de nacht ophalen want we gingen weer naar Turkije Aqua Fantasy (Opa wederom bedankt!!!). Om 5 uur 's ochtends stegen we op...op weg naar Izmir.

Ik was wel een beetje moe en heb even liggen slapen... Om half 12 waren we in ons hotel.. Ik wilde meteen naar de Crocokidsclub want ik wilde alle juffen en meesters weer zien. Ze herkenden mij natuurlijk nog van 6 weken geleden en ik heb vooral met de meiden geknuffeld. Mijn grote vriendin Jonna was er gelukkig ook.... Ik ging er een beetje gek van doen zo blij was ik dat ik haar en de rest weer zag. Daarna hebben we gegeten en geslapen. Niet zo heel lang nauurlijk want ik wilde zwemmen....

Ik mocht mijn koffer weer meenemen en ik had hem helemaal gevuld met blokjes en Cars auto's. Mama moest elke keer een foto maken van mijn mooie bouwwerken...

Het was natuurlijk nog heerlijk weer en na het eten gingen we dan nog even naar het strand. De zon ging onder dus mama heeft een paar mooie plaatjes geschoten van mij en Anna bij de ondergaande zon. Ik heb hier trouwens mijn t-shirt aan dat ik 6 weken geleden zelf had geverfd bij de Croco club.

's Avonds was er DISCO!!! Ik had een bloemetje geplukt voor mijn grote vriendin Jonna en die heeft ze gekregen van mij met een dikke knuffel erbij....

Na de disco had ik weer een mooi gebouw gemaakt en dat moest weer op de foto. Daarna gingen Anna en ik nog even muziek luisteren en slapen...

We hadden al snel nieuwe vriendjes gemaakt waar we de rest van de vakantie mee hebben gespeeld. Ze komen uit Zwitserland en spreken wel 3 talen...(duits, portugees en italiaans) en na een paar dagen ook een beetje nederlands hahahahaha. Het grote meisje is Natalia en de kleine Giulia. Ik kon die namen natuurlijk gelijk uitspreken maar Anna maakte er Lulia en Batalia van hihihi.

Even lekker een ijsje eten....

Na ons slaapje keerden we weer terug bij het zwembad en mama ging ons weer insmeren. Franco de papa van Natalia en Giulia vertelde dat hij een grote schildpad had gezien en die wilden we natuurlijk wel zien. Hij zat een beetje in de bosjes dus mama heeft hem er voorzichtig uitgehaald zodat we hem goed konden zien. Natalia durfde de schildpad gewoon op te pakken maar dat vond ik een beetje spannend. Ik heb wel goed kunnen voelen dat zijn schild echt hard was... Natalia heeft hem na 5 minuten weer in de bosjes teruggezet zodat hij verder kon gaan met wat hij wilde doen...

Ik had een bouwwerk gemaakt op het strand met zeewier en bekers...

Papa en ik hadden eennleuk spel bedacht... Ik op het luchtkussen in het water en papa die mij er vanaf moet proberen te krijgen.... Soms zaten Giulia en Anna er ook nog bij en dan lukte het natuurlijk helemaal niet....

Elke week was er een Turkse avond compleet met echte Turkse muziek en danseressen

Hoe vers kan het eten zijn... De tonijn werd ter plekke klaargemaakt...ik heb het niet gegeten want ik lust het echt niet. Na het eten was het weer tijd voor de disco!!!!

Een avond werd een vet gave show opgevoerd. De Lion King 1. Ik had hem 6 weken geleden ook al gezien maar toen niet helemaal. Nu wel en de show was heel gaaf. In dezelfde week werd ook Ice Age weer opgevoerd en ook die had ik al gezien maar daar heeft mama deze keer geen foto's van gemaakt.

Helaas moesten we afscheid nemen van "Queeny" van de kidsclub. 6 Weken geleden was ze er ook maar ze krijgt zelf een baby dus ze moest wat rutiger aan gaan doen... We hebben het superleuk gehad met haar en ze was de enige van de Crococlub die nederlands sprak en ons kon verstaan. De rest begreep ons natuurlijk ook wel met gebruik van gebaren. Een heel goede zwangerschap gewenst en we zijn benieuwd of het een babyjongen of babymeisje wordt....Lief zal hij of zij in elk geval zijn....

Ik had voor Jonna een mooie tekening gemaakt en ik kreeg er een leuke foto voor terug hahahaha....Ik vind Jonna lief...

Weer een mooie gebouw voor de foto...

We gingen een avond met z'n allen naar Kusadasi We moesten even wachten op de taxi dus schoten we een paar foto's bij de ingang....

Ook in Kusadasi gaat de zon mooi onder....

Spelen met Anna op het strand...

Dikke pret in het waterpark in de pirate lagune...

Die krokodil was ook vet gaaf...we deden net alsof we erop konden lopen en of hij ons ging opeten...

Ik heb zelfs in een palmboom geklommen....

Anna en ik op de Octopus. Dat was toch een beetje ons favorietje. Vooral het kunstwerk in de octopus was gaaf en gelukkig kon papa het op de foto krijgen...

Eindelijk was ik groot genoeg voor de grote glijbanen. Je moet daar wel 120 centimeter voor zijn en dat was ik precies.... Ik begon bij de kleine maar snelle glijbanen... Ik vond het supergaaf en ben wel 10 keer geweest.....alleen de laatste keer ging het minder goed... toen stootte ik met m'n achterhoofd op de glijbaan en moest ik huilen...

Even uithuilen bij papa en daarna was het weer over....

Nadat m'n tranen weg waren ging ik van de andere glijbanen af. De eerste keer met papa en daarna een heleboel keer met Franco... Er was een hele aardige badjuf en die hielp mij elke keer uit de band te komen. Franco moest er zelf uitklimmen hahahahaha...

Ik ben van de hoogste glijbaan die ze in het waterpark hebben afgeweest....SUPERGAAF!!!!

Het waterpark ging dicht dus het zat er weer op voor vandaag...

Zoals elke ochtend gingen we vroeg ontbijten al helemaal klar voor het zwembad....

Elke ochtend gelijk na het ontbijt gingen we al zwemmen. Het was al vroeg lekker warm (9:20 en dan al 31 graden) en dan gingen we om 10:00 tot 12:00 naar de Crocokidsclub.

Om 10:00 begon de kidsclub. Deze keer gingen we naar het strand zandkastelen bouwen en tussendoor veel drinken....

Ikwas net wakker van m'n middagslaapje en toen zagen we Natalia en Giulia al. Ze hebben een foto gemaakt vanaf het pad van ons balkon...15 minuten later waren we alweer bij het zwembad...

Elke dag probeerde ik Natalia in het water te duwen maar dat was erg lastig... Pas aan het einde van de vakantie is het 1 keertje gelukt...maar of het mij echt lukte of dat ze meewerkte weet ik nog steeds niet...

Na het zwemmen gingen Anna en ik even mee naar de kamer van Giulia en Natalia...

Onze laatste avond was er een groot kampvuur op het strand en daarna ook nog vuurwerk....

Mijn allerlaatste dag ging ik nog naar de kidsclub. Onderweg vond ik een schildpad en die nam ik mee zodat iedereen hem kon zien. Jen (the man who thinks he's superman) liet de schildpad aan alle kindjes zien en daarna zette hij hem weer terug in de bosjes...

Toen het bijna 12 uur was kwamen papa en mama ons weer ophalen van de club maar ik wilde eerst nog knuffelen met Jonna...ze tilde me gewoon op en ik kreeg een heleboel knuffels en kusjes van haar. Genoeg voor het hele jaar want volgend jaar gaan we weer naar Aqua Fantasy....en misschien is Jonna er dan ook weer....

Ik heb ook zelf nog een paar foto's gemaakt van mijn andere vriendinnen... Sarah, Aunty Sandra en Julia the russian spy...

Mama nam nog een paar foto's van Anna, Julia en mij...Tot volgend jaar allemaal!!!

Tussen de middag gingen Giulia en Natalia weer naar huis en namen we afscheid... We hebben heeeeeeeeel veel geknuffeld en gekust en we zouden ze snel weer zien gelukkig.... Wij gingen nog even slapen en daarna ook naar het vliegveld. Daar kregen we alebei een kadootje en gingen we het vliegtuig in. Het was een supergroot vliegtuig en we zaten in de Premium comfort klasse....lekker veel ruimte en een eigen televisie waar je ook spelletjes op kon doen...supergaaf.

Deze foto's zijn van Giulia en Natalia...wij zaten niet aan het raam maar we hadden wel hetzelfde uitzicht...

Het was weer een supervakantie en Anna en ik waren superblij toen we opa bij het raam zagen... Ik kon gelukkig al met opa praten via de telefoon en wilde het liefst gelijk naar hem toe maar we moesten nog even wachten op de koffers... Opa bracht ons naar huis en we waren om 23:30 thuis... We hebben nog even gespeeld en gingen daarna weer heerlijk slapen in ons eigen bedje... Aqua Fantasy tot volgend jaar!!!!!