150 2e keer Aqua Fantasy 26 mei 2011

26 mei was dan eindelijk weer zover. Aqua Fantasy HERE WE COME AGAIN (zie deel 98 mei 2009) Ik was al om 6 uur wakker want ik wist dat we vandaag op vakantie zouden gaan. Mama had nog gezegd dat ik moest uitslapen maar dat lukte natuurlijk niet met zo'n vooruitzicht. Om 9 uur hing ik al aan de telefoon met opa wanneer hij ons kwam ophalen. Dat zou nog tot 1 uur duren... Na heeeeel lang wachten, want ik wilde het liefst gelijk weg na mijn ontbijt, kwam opa en gingen we naar Schiphol. Bedankt opa voor het weer wegbrengen van ons!!! Aangekomen bij Schiphol hebben Anna en ik uitgebreid afscheid genomen van opa (toch zal hij een keertje meemoeten hoor!) met heel veel kussen en knuffels (met geluid). Daarna gingen we de koffers wegbrengen bij de incheckbalie. Anna en ik hadden zelf ook een kleine koffer maar die mocht mee het vliegtuig in want daar zat ons speelgoed in. Ik heb een vliegtuigensetje gekregen van KLM Air France en Anna een KLM barbie. We hebben nog wat gedronken en gingen naar het vliegtuig. We hebben ons prima vermaakt in het vliegtuig en lekker gegeten en gedronken. We vertrokken om half 5 en kwamen om 9 uur (Turkse tijd) aan. Slapen hebben we allebei niet gedaan maar moe waren we allebei niet want we hadden er gewoon zin in. De koffers hadden we snel en om half 11 waren we in het hotel. We hadden kamer 1267 en dat was boven de kamer die we 2 jaar geleden hadden... Anna en ik waren (zoals mama zei) nog helemaal hieperdepiep dus we hebben nog wat rondgelopen en gegeten op het park. Daarna gingen we slapen. Ik bij mama in bed en Anna bij papa in bed.

Het was heerlijk weer en mijn eerste ochtend hier ben ik na het ontbijt naar het strand geweest. Vanaf de pier kon je heel veel visjes zien en soms zaten ze ook bij m'n voeten....

Na het strand gingen we naar een van de vele zwembaden op het park. Glijbanen zijn altijd leuk!!!

Elke avond (behalve maandag) was er minidisco van de Croco Kidsclub. Dat was echt supergaaf. Lekker dansen en springen op vet coole muziek. Veel juffen en meesters van de club waren dezelfde als 2 jaar geleden dus dat was helemaal leuk.

Eén avond kwam er na de minidisco een vetgave show van Ice Age. Ze hadden met kostuums de hele film nagespeeld. Anna en ik zaten met open mond te kijken en vonden het echt helemaal te gek.

Elke keer als we gingen eten gingen Anna en ik samen kikkers zoeken in de vijver bij het restaurant...

Nog een keertje naar het strand na het eten....fantastisch al het water en het zand...

Na ons middagslaapje gingen we niet naar het zwembad maar spelen op het strand....

Toen we terugliepen van het strand naar het zwembad kroop er een slang over het pad. Mama heeft hem snel op de foto gezet en een jongen die in het park werkt pakte hem op zodat we de slang goed konden zien... echt onwijs gaaf

We kwamen van het strand en het was heerlijk warm en ineens begon het 10 minuten te regenen...Dat maakte ons helemaal niks uit...we waren toch al nat van het zwembad.....

We zijn ook naar het stadje Kusadasi geweest. En weer lagen er van die onwijs gave cruiseschepen. Deze middag dat wij er waren lagen er wel 3 tegelijk waarvan 1 de Holland Amerika lijn was. Deze was de grootste...

Na ons tripje naar het stadje gingen we terug naar het park om te eten want na het eten begon de disco weer!!!

Via de kidsclub heb ik een vriendin gevonden waarmee ik ga trouwen...mama is wel verdrietig nu omdat ik niet meer met haar ga trouwen maar met een van de piraten van de kidsclub. Die vlechtjes vond ik helemaal leuk en ze maakte voor mij een hartje...Jonna komt alleen uit Finland dus dat is wel een probleempje.... Maar misschien gaan we in juli nog een keer terug naar dit park en dan zie haar mijn vriendin weer...

Papa had met z'n telefoon foto's gemaakt van het waterpark. Dat park was echt vet gaaf...De grote glijbanen mocht ik nog niet vanaf maar het onwijs grote kinderbad met piratenschip en glijbanen waren vet cool. Met papa ging ik ook vaak in een opblaasband dobberen in de lazy river. En als de toeter ging gingen papa en ik snel naar de golven. Die waren onwijs hoog maar heel gaaf. Na het waterpark gingen we eten en weer slapen (tussen de middag).

Ik heb ook samen met papa in een kano gezeten. Papa had de peddels en ik zat voorop. We moesten van de meneer van het park allebei een zwemvest aan...

We kwamen terug van een ochtend zwemmen en toen lagen er 2 zwanen op het bed. Dat moest natuurlijk op de foto... Ik had nog een ijsje dus vandaar de chocoladetoet...hihihi..

Kikkers zoeken vlak voor het eten...

Dit was de laatste keer Croco Kidsclub voor mij en Anna. We hebben het onwijs naar ons zin gehad. Deze morgen deden we spelletjes (ik was een van de tikkers) en hebben we een tshirt geverfd met textielverf dus die kunnen echt bewaren...

Ik nam van iedereen afscheid en wilde met iedereen op de foto...ik werd er wel een beetje verlegen van....

Om 12 uur was de kidsclub afgelopen. Papa en mama hadden de koffers in de tussentijd gepakt want we gingen naar huis wat ik helemaal niet wilde... Maar voordat we naar huis gingen wilde ik toch echt nog met een deel van het team op de foto. Ik heb het super naar m'n zin gehad hier en wil in de zomervakantie weer terug en dat gaat zeker gebeuren. Bedankt allemaal voor de leuke tijd en tot juli!!!

Ik heb nog snel een duik in het zwembad genomen en toen moesten we toch echt gaan want om 1 uur zou de bus komen die ons naar Izmir airport bracht.

Op het vliegveld hebben we wat gegeten en daarna begon de vliegreis terug. Ik heb bijna de hele vlucht geslapen en kwam dus uitgeslapen het vliegtuig uit. Om 19:00 zijn we geland en om 19:39 hadden we de trein naar huis met 1 overstap. Om 20:30 waren we op station Woerden waar Mike ons kwam ophalen. Bedankt Mike!