129 Rhodos mei 2010

Ik ben weer op vakantie geweest!!! Deze keer gingen we met onze eigen auto naar opa rijden midden in de nacht en opa reed ons in onze auto naar Schiphol. We moesten om 4:40 vliegen dus het was nog helemaal donker en het werd licht toen we in de lucht waren... Het was een wereldreis want we hebben de Zuidpool gezien (mama zei dat het de wolken waren, maar dat geloofde ik echt niet) en ook Nieuw Zeeland waar m'n klasgenootje nu woont (mama zei dat dit Italiƫ was en ook dat geloofde ik natuurlijk niet). Aangekomen op Rhodos hadden we snel de koffers en waren we ook snel bij het hotel. Anna en ik vonden het gelijk helemaal super want de vliegtuigen gingen vet laag over...

En daar was weer een vliegtuig wat heel laag overging....Ik vond het geweldig

We hadden een huisje met een eigen zwembad...dus dat was ook helemaal super...

's Avonds gingen we vaak even langs het strand...dat lag 150 meter van ons huisje...konden Anna en ik stenen gooien in de zee...

Als het even kon dan zaten we in de speeltuin tegenover ons huisje en dan keek ik vanaf het hoogste punt waar ik kon staan naar de overvliegende vliegtuigen...ik kon ze altijd al goed zien aankomen want ze kwamen aan over zee en maakten dan een bocht en kwamen weer terug over land om te landen...

Elke dag gingen we lekker zwemmen in ons zwembad...er waren van de de rij huisjes waar wij in zaten maar 3 huisjes bezet dus we konden zwemmen waar we wilden... Anna durfde weer helemaal alleen te springen maar ik vond dat nog een klein beetje eng...

Dat zwemmen en rondlopen en met opblaasvliegtuigen gooien was echt heerlijk...

De Kidsworld was ook wel mijn plekje geworden...Het was recht tegenover ons huisje dus ik zag het meteen als ze open waren en dan gingen Sem (m'n vakantievriend), Anna en ik gelijk fietsen en knutselen...

Kiki kwam elke dag even langs...en deze keer gingen we erachteraan in een treintje.....achter mij stonden poolse kinderen want ook zij vonden de Nederlandse Kiki erg leuk...

Hier was Anna net wakker net als ik en ik kroop even bij haar in bed...

En hier slapen Anna en ik echt...totaal knockout... Elke dag deden we samen een slaapje...lekker bijtanken (en de zon is dan te toch warm) en dan konden we lang opblijven 's avonds...

Na de middagslaap natuurlijk wat lekkers eten en wat appelsap drinken...

Papa had zijn computer meegenomen zodat we in het vliegtuig naar tekenfilms konden kijken...maar ook af en toe 's avonds bij het huisje, vlak voordat we gingen slapen, keken Sem, Anna en ik nog een tekenfilmpje...

Sem en ik hadden ook een leuk spel bedacht....de papa van Sem natgooien....alleen had hij ook een waterpistool en werden wij toch ook wel een beetje nat... Daarna dus gewoon ook maar lekker zelf zwemmen...

Kiki kwam weer langs in de lobby van het hotel... Nu durfde ik eindelijk in de buurt te komen en durfde ik zelfs Kiki's hand vast te houden...

Lekker rondfietsen in de Kidsclub...

Papa en Sem z'n papa hadden 2 fietsen naar buiten getild zodat we ook buiten konden fietsen...

Na het eten dansen in de Kidsclub bij de minidisco...

Dit was onze laatste avond en de Kidsclub ging rond 8 uur dicht dus we namen vast afscheid van de meiden...

Na het afscheid van de Kidsclub gingen we naar de grote Engelse kinderdisco...daar hebben we heerlijk gedanst... Na de disco gingen we naar het huisje en ging ik nog even spelen met m'n Cars auto's en met Sem en zijn Cars auto's... Daarna was het echt tijd om naar bed te gaan...

De volgende ochtend hebben we gegeten en nog gespeeld met Sem... Papa had een taxi geregeld zodat we niet met de bus hoefden en lekker rustig aan konden doen...Anna en ik konden nog uitgebreid afscheid nemen van Sem...Toen we in de taxi zaten moest ik een beetje huilen want ik zou Sem en de Kidsclub gaan missen... Maar het was al snel over want we gingen weer naar huis en opa zou ons weer ophalen van Schiphol...

De vliegreis ging weer prima alleen het landen duurde erg lang omdat we lang in de wolken waren en pas vlak voordat we de grond raakten pas uit de wolken kwamen... De koffers waren er best snel en opa stond al te wachten achter het glas...Anna en ik waren weer erg blij om opa te zien...