98 1e Keer Aqua Fantasy 21 mei 2009

21 Mei 2009... Ik werd om kwart voor 3 's nachts door papa wakker gemaakt...we gingen weer op vakantie met het vliegtuig... Ik had daar echt zin in.. Toen ik beneden kwam was Anna ook net wakker gemaakt door mama en we werden allebei aangekleed. Om 3 uur stond opa voor de deur want die ging ons weer heel lief wegbrengen naar Schiphol. Nadat alle spullen in opa's auto gezet waren gingen we naar Schiphol...De hele weg heb ik gekletst dat ik weer op vakantie ging met het vliegtuig... Na 3 kwartier waren we op Schiphol en heb ik afscheid genomen van opa want die moest ik een hele week missen... Om 6 uur 's ochtends gingen we vliegen en op de foto hierboven staat het vliegtuig waarmee we gingen...

En hier zijn we al in Kusadasi Aqua Fantasy. Heerlijk bij het zwembad al was het water een beetje koud vergeleken met de buitentemperatuur...dus de warme handdoeken kwamen zeker van pas...

Hier staan we boven op een grote heuvel als we onderweg zijn naar het stadje Kusadasi...de taximeneer ging speciaal stoppen zodat papa mooie plaatjes kon schieten van het hele vakantiepark...

Ik heb de hele vakantie bij papa in het grote bed geslapen.... We hadden wel 2 slaapkamers maar een was bij de voordeur en dat vond mama niet zo een goed idee dat ik daar zou slapen... Voor Anna was er een babybedje maar ze wilde er echt niet in slapen. Dus mama heeft samen met Anna in een groot bed geslapen en ik met papa... Was wel heel erg gezellig vond ik...

Voor ons balkon was een soort grote tuin en daar kon je best goed voetballen vond ik...Natuurlijk wel samen met papa...

Hier waren we in de haven van Kusadasi en daar lag een onwijs grote boot...papa vertelde dat het een cruiseschip was en dat hij dat ook nog een keer met ons wil gaan doen...ik vind dat een goed plan papa...

Paar hele mooie plaatjes van de zonsondergang en van mij bij zonsondergang... Postzegel erop en opsturen...

Nog even de handen schoonmaken want het is weer tijd voor de......

MINIDISCO!!!!! Ik ben er helemaal klaar voor...

Lekker meeswingen met alle kids...

Poseren....hahahaha

En na het ontbijt was het weer tijd om lekker te zwemmen....

Na het zwemmen even afspoelen in bad en dan....

...tijd voor ons middagslaapje...even bijtanken om daarna weer te gaan zwemmen....

Zoals bijna elke avond gingen we naar het strand om daarna naar de minidisco te gaan...

Samen met Anna op de waterfiets...dat hadden we ook al op de zee gedaan maar daar hebben we geen foto's van...dus dan maar op het droge... Samen met papa ging ik ook nog vissen kijken vanaf de pier want dan kon je heel ver de zee in en van bovenaf kijken...en ik heb er echt heel veel gezien...

Onze laatste dag in Turkije...we gaan nu slapen en dan morgenochtend na het ontbijt vertrekken we weer richting huis....

Anna zit bij mama op schoot en die heeft de eerste helft van de vlucht geslapen en ik had toen ook maar bedacht dat dat wel een heel goed plan was en ben ook in een diepe slaap gevallen...Daarna was ik uitgeslapen genoeg om piloot te zijn...ik mocht van de echte piloot op zijn stoel zitten en aan het stuur..echt supercool..

Daarna moesten we een heel stuk lopen want Schiphol is groot en wachten op de koffers...nadat we de bagage hadden liepen we door de deur want opa zou ons weer ophalen....

Maar wat denk je wat...Komen we door de deur komt ineens Sylke op me afrennen...dat was een leuke verrassing.. Opa was er natuurlijk ook maar ook oma en Sylke haar mama Mariska... Ik had Sylke wel erg gemist en zij mij ook en dus gingen we samen op de koffers zitten en lieten elkaar niet meer los...

Nog even op de foto met z'n 3en en dan gaan we naar buiten...

En daar lopen we dan op weg naar de auto om bij opa en oma nog even wat te drinken en te eten...

En dan zijn we dan via de roltrappen bij opa's en mariska's auto... Ik ging bij mariska, sylke en oma in de auto en papa, mama en anna gingen met opa mee...