ongelukje en 2 weken Side

10 augustus gingen Anna, mama en ik naar de film...maar toen we daar aankwamen struikelde ik en had ik mijn gezicht helemaal geschaafd...we gingen dus weer terug naar huis. De volgende voorstelling zijn we wel geweest... Morgen om dezelfde tijd zouden we in Side zijn dus de zon gaat ervoor zorgen dat mijn wonden snel genezen...

We gingen 's avonds allemaal vroeg naar bed want om 1:00 's nachts moesten we gaan rijden naar Düsseldorf. Ik heb nog heel wat gemist want mama was rond half 11 's avonds tegen mijn kamerdeur aangelopen in het donker... Ze had een heleboel hechtpleisters gekregen van de dokter zodat we toch nog op vakantie konden gaan... Nu was ik in ieder geval niet de enige die gewond op vakantie ging ^_^.

Ik heb nog even heerlijk geslapen in het vliegtuig...

En daar waren we dan in Side...heerlijk weertje

Na het avondeten stonden de kamelen die we eerder hadden gezien ineens zij het zwembad... Maar erop zitten durfden we niet...en boevendien stonken ze heel erg...

Elke dag mooiopgemaakte bedden...bijna zonde om in te gaan liggen...

Elke dag gingen we tussen de middag siësta houden. Dan was de zon veel te gevaarlijk en zo konden we 's avonds ook lang opblijven...

We zijn ook 1 keertje naar de stad Side geweest... Best mooi al die oude gebouwen... De winkels vond ik een stuk minder leuk want ze hadden er heel veel en allemaal slordig en hetzelfde. De winkels hadden we ook heel; snel gezien... Volgende keer maar weer gewoon Kusadasi...die stad is echt zoveel leuker.

Nog even poseren met Anna...

Zwemmen samen met papa en Nathan vond ik superleuk... Maar alleen met papa was toch het allerleukste...

Elke avond gingen we voetballen met een stel jongens... Ik kon ze niet verstaan maar voetballen kan met iedereen...

Papa en mama hadden rozeblaadjes gekregen op hun bed dus dat moest toch echt even op de foto... Rechts sta ik met mijn nieuwe aanwinst... het groene shirt van Feijenoord...

Ik ging heel vaak pingpongen met vriendjes en ik was daar best goed in... Darten deed ik ook elke dag maar dat was best moeilijk...

We zaten te kijken naar de piraat met de papegaai en mama zette ons gelijk op de foto... Die papegaai vond ik best leuk maar echt dat ik hem niet bij me in de buurt wilde hebben...

Elke dag was er kinderdisco maar die was altijd 's avonds.. Het animatieteam had bedacht dat ze het een keer 's middags konden doen... Op de foto in het midden staan Anna en ik naast elkaar en links van mij staan mijn Engelse vriendjes...

De 2 weken waren alweer bijna voorbij... We zijn uit eten geweest bij een heel goed Turks restaurant...er was zelfs een Turkse bruiloft met een hele mooie bruid...

Kroelen met mijn lieve kleine broertje... Tafeltennissen met mama en Nathan

Nog een laatste keer zwemmen, glijden en darten....

Gedoucht...alles ingepakt...wij zijn bijna klaar voor vertrek. Eerst nog even afscheid nemen van het animatieteam en lunchen...

Iedereen wilde met ons op de foto... Zelfs de dames van de beveiliging van het vliegveld...

Dag Turkije...

Dag zon...hallo regen....

Het was een lange dag...en toen we eindelijk in de auto zaten viel ik als een blok in slaap (we moesten nog een kleine 2 uur rijden)...Papa heeft mij toen we thuis waren uit de auto getild en zo in bed gelegd... De volgende ochtend werd ik pas om half 10 wakker.... Nathan had het langste uit geslapen want die was pas om 12 uur wakker geworden...

Na de vakantie ging ik nog met tante Gerda en ome Hennie vissen... Helaas niks gevangen maar dat maakte het niet minder leuk en gezellig...